fredag den 9. maj 2014

Regn, regn og atter regn



I dag regner det. Igen. Det har det gjort det sidste mange dage, og nu kunne jeg altså godt trænge til lidt sol og varme! Når nu man ikke kan komme i haven, så må haven komme til mig. Jeg besluttede mig derfor for at få lavet to små bukketter til lidt bordpynt. Jeg har ikke en stor have og derfor ikke mange blomster at skære af, men lidt kan det da blive til :)

Again today it's raining. It's been raining for days now and honestly, I could do with some sunshine and warmer temperatures! Since I can't really go in the garden, the garden will have to come to me. Hence I decided to make two small bouquets for the table.
I don't have a big garden, so I don't have many flowers to cut off, although I can always find a few :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar