tirsdag den 8. juli 2014

Regnvejr og små buketter



De seneste dage har det regnet med en smule sol indimellem. Det har haven haft brug for! Jeg hører, at det er det samme hjemme i Danmark; tørt!

Eftersom det ikke er vejr til at være udenfor, tager jeg gerne små buketter ind i stuen, så jeg kan sidde og nyde dem mens jeg arbejder.



Ellers nyder jeg synet af min staude lathyrus med den smukkeste sart-lyserøde farve, der er klatret helt op i blommetræet. Plukker allerede nu de første blomster, for at der er plads til mange, mange flere. Drømmer om et lyserødt hav engang - som så må blive i min danske have :)


Regnen var også tiltrængt hos roserne. Der er altså noget magisk over roser med regndråber. Her er det (tror jeg) Audrey Wilcox og den hvide Meilove, som den kaldes hernede i Holland. Måske den også har et dansk navn?












Ingen kommentarer:

Send en kommentar