mandag den 22. februar 2016

Forårsoprydning

I dag var det SKØNT forårsvejr i formiddags, men da jeg endelig fik fri fra arbejde klokken 13, så var solen på vej væk. Jeg besluttede mig dog for, at begynde med forårslugningen i nogle af bedene inden vejret blev for dårligt. 

Jeg nåede 2. Et ved indgangen til køkkenhaven og så et af de mindre ved et gammelt æbletræ. Så mangler der "kun" 3 store og 2 små bede samt køkkenhaven. Det er jo ingenting! Haha!







Hvor bliver det dejligt når hele haven ser lige så velfriseret ud som disse 2 små bidder :)

Og hvor glæder jeg mig til flere solskinsdage, og at græsset snart er grønt igen!

9 kommentarer:

  1. Hej Sandie, det ser altså bare så super godt ud. Jeg har også været ude og nyde solen i havn i eftermiddag :o) Forsat god dag til dig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Hovsa ^^ Dejligt at du også kom ud i bedene og nød solen :D

      Slet
  2. Dejligt at komme i gang, så kan du tage et bed mere i morgen.
    Barselsorloven holdt ikke et helt år, jeg kan huske, du fødte i marts.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbeth
      Nej arbejdet ville have mig tilbage lidt før, da de savnede mig ;) Så jeg gik på kompromis og arbejder halv tid indtil midt i marts. Håber også på fint vejr i morgen, så kan jeg tage et af de store bede

      Slet
  3. Hej Sandie.Dejligt at komme i gang i haven.Og der ser bare så fint ud.
    Håber oså at få gang i bedene derude.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber også du får mulighed for det snart :) Det er alligevel dejligt at have fingrene i jorden. God aften til dig også :)

      Slet
  4. Ja, det er nemt at se hvor langt man når...jeg kunne dog godt snart ønske lidt flere varmegrader, så jeg atter kan komme i gang derude. 2 grader og blæst er for meget, på trods af mine Thyborønhabit...jeg har jo lige ligget med lungebetændelse, så passer ret godt på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, i går ordnede jeg bede i først sol, så en snebyge og derefter sol igen. Bare det ville være 7-8 grader og tørvejr, så er det nemmere at holde ud :)

      Slet