fredag den 25. marts 2016

I aften ...

... skal vi holde fødselsdag for vores lille dreng, som bliver 1 år :)

Både Connors bedsteforældre, oldeforældre, moster samt grandonkel kommer. Derudover kommer mine 2 bedste veninder, der fungerer som ekstra mostre for ungerne her i Danmark.

Vi skal have en nakkesteg, som har stået i ovnen siden i morges kl. 10 på ganske svag varme. Ved stegen er lagt svampe, nødder, aubergine, løg og rosmarin. Så skal vi have ovnbagte kartofler i tern, og en grøntsags"gryde" samt en lille omelet til en af mine veninder, som ikke spiser kød.

Blomsterne er i vaserne og nu skal bordet snart dækkes. Tænk, at min lille mand allerede er 1 år <3

God påske!





  

8 kommentarer:

  1. Tillykke med Connors 1 års fødselsdag. Ja det går så hurtigt. Jeg har selv besøg af mit 4 mdr. gamle barnebarn Theodoer og mit 2 årige barnebarn Arthur, jeg nyder det i den grad.
    God fornøjelse, det lyder som en lækker menu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)

      Maden var bare så lækker, og faldt i god jord - selv hos de mere konservative af bedsteforældrene :)
      Skønt med besøg fra dine børnebørn :D

      Slet
  2. Hej Sandie
    Stort tillykke med Connors fødselsdag, tænk hvor tiden flyver afsted ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak :)

      Ja, tiden flyver alt for stærkt, når man morer sig :)

      Slet
  3. God Påske og tillykke med Connor.
    👍

    SvarSlet
  4. God Påske og tillykke med Connor.
    👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. God påske til dig også :)

      Slet
  5. Hej Sandie.Stort tillykke med lille Connor..........ja det går bare så hurtigt,så det gælder bare om at nyde tiden medens de er små.
    Og lækker mad du serverede.Dejligt med påskedage Knus Jette.......der har 4 år på bloggen i dag.

    SvarSlet