fredag den 2. juni 2017

Klar, parat, plant!



Jeg bestilte de tidligere omtalte stauder ved Jespers Planteskole, da vi ikke selv har bil. I går aftes - dagen efter bestilling - kom deres egen chauffør med (næsten) alle mine planter. Dejlig og glædelig overraskelse at det gik så hurtigt! 

I dag måtte det hele i jorden, så det ikke tørrede for meget ud.

Lad os se resultatet - selvom høj sol ikke er det bedste til at fotografere i :)


Pæretræerne er kommet i

Prop og Berta (ja hun har to navne - min datter valgte navne ;) ) underholdte mig i min pause.



Færdig :) Det bliver bare SÅ godt når det engang er groet til.
Jeg har desuden nogle mørk-løvede geranium og heuchera som skal over i bedet, men det må vente til en overskyet dag - de skal ikke flyttes i høj sol. :) 

Det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar